Random update! :D




Assalamuaikum! :D Sap?

So, le me want to do a short update. Can aa?

Okay, so semalam, le me and le families pergi tengok Titanic 3D tu. Well, movie dia awesome lah semestinya kan! Sebab dah lamaaaa gila tak tengok! :D Tapi 3D dia, biasa jeee. Effect dia tak banyak sangat tapi nampak sharp. And rasa lain ah sebab tengok dekat cinema, lagi feel, sebelumni tengok Titanic dekat TV je, tak feel ah kan. Semua benda sama, jalan cerita yada yada, cuma dia upgrade 3D je. Overall, best lah! :D 

Oh btw, mahu cerita. So on Monday aku sampai sekolah lambat. Sampai sampai pengetua semua ada kat depan. Aku tak fikir apa dah, yang aku tahu, im a dead meat! Sampai pagar tu aku pasrah je la kalau kena marah. Tapi, tak kena marah pun, HAHHAHA! Aku happy gila lah! Rupanya pengetua cikgu semua tengah tunggu Pegawai Pelajaran. Sebbaik! Then sampai dewan tu semua org macam "Nadh nadh cepat ahh! Kau MC". I was like "lolwhuttttt? Pehal pulak? Aku baru je sampai?". Then aku suruh orang lain pergi jadi MC tapi aku jugak kena. Seriously, memang nervous gilalah kan tak memasal, dengan kelam kabutnya semua. So it went smoothly first first, sampai satu part tu. Aku tersasul -.-/ Masyaallah. Tersasul aku tu memang baik punya tersasul laa. Sepatutnya "bagi meneruskan majlis" tapi aku tersebut "bab* meneruskan majlis". Perkh, semua gelak. Malu aku time tu, Allah je lah yang tahu. Aku tahan malu and gelak aku, nasib baik boleh cover. HAHAHHA! Kalau tak gelak macam pontianak aku atas tu. Tapi serious ah malu gila, dengan pengetua cikgu semua ada dalam tu, kena gelak lagi -.-/ Nasib baik time tu pegawai pelajaran tu tak sampai lagi oh! Fuhhhh. Rasa macam nak duduk dekat backstage sampai balik. Seriously! Aku takde maksud pun nak cakap benda tu, dia tersasul tiba tiba. Uwarghhhhhhhhhhhhhhhhh! The most embarassing moment ever! Serik dah jadi MC! Pergi sini kena bahan, sana kena bahan -.-/ Pasrah. 


Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff