PyemAr

Assalamualaikum w.b.t and hi! 




It's been a longggggggggggggggg long time since the last time i updated my blog. So, i've been very busy lately lagi lagi dengan sekolah. Itu competition ini competition. But the great news is, im done! No more pertandingan and no more class skipping. Bukannya apa, tahun ni kan PMR. Man, tiga huruf tu sangat sangat lah CREEPY okay. Serious aku sangat risau. Dah bulan berapa dah ni. Lagi 4 bulan dah trial. Ya Allah. Aku actually tak risau yang lain, tapi aku risau pasal Maths. Aku kena start sekarang kalau tak bila lagi? And nak start tu bukan senang wooooooo. Kalau dah terlambat tak boleh buat apa dah kan? And next month dah Ujian Pertengahan Tahun. Perasan tak masa macam cepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat gila berlalu. Aku rasa macam baru je 2012 tapi dah bulan 4 dah. Ya Allah, kau berikanlah aku dan yang lain kejayaan yang terbaik dalam peperiksaan PMR nanti, Amin. So orang lain semua pun aaa, doakan saya manyak manyak tau :')
Adios!



Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff