T.G.I.F


Assalamualaikum and hi :)

So, harini, dekat sekolah ada program Aku Janji PMR/SPM yada yada bla bla bla, 
and semua orang kena bawak ayah mak ayah dia datang. So i ajak lah me mama :D Pagi pagi tu aku datang sekali dengan mak. 
Selamba dek je aku datang pukul 8.15
Orang lain semua datang pukul 7.30. HAHAHAHA. Well, lantak lah, takde siapa marah pun :3 Anyway, back to le program. Datang datang tu parents kena jumpa dengan guru kelas ambil file yada yada. Lepastu semua duduk dalam dewan. 
Then ada la ucapan pengetua, yada yada and stuff. Then kena baca ikrar then nyanyi lagu Gemuruh Jiwa ramai ramai. To be honest, masa nyanyi lagu tu, rasa macam nak nangis tengok muka mak senyum je :') Mannnnn. Aku nak jugak 8A! Nak biar my parents bangga dengan aku. I can do it! :) Insyaallah.

Bye!

p/s: New look baby! Cantik tak? :3 Im sorry, i'm noob.


Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff