Post kerana bosan *harap maaf



Hi semuaaaa! Pa habak? Ampa okay ja :D

Hihihi, jadi saya baru je balik dari JB. Malam semalam baru sampai. Yelah mana taknya, gerak dari JB pun pukul 5 lebih then dekat Melaka kitorang bersiar siar di malam hari. Iram, Lee and Saima kitorang hangkut bawak pergi sini :D So tujuan pulang ke Johor adalah untuk pergi kenduri kahwin Kak Ayu. Ish, orang kahwin sana, kahwin sini, aku bila pulak? :3 nak jugak husband macam Kaka ke, Aaron Aziz ke *gatal. Kihkihkihh. Taklah, bila turn kakak kakak aku pulak? diorang tu dah la nak men-tua. Aku pulak kempunan nak anak sedara. Wahai kakak sekalian, kahwin lah cepat. Pakwe dah ada, hensem hensem pulak :P so kahwinn ler. Lagipun aku teringin nak bilik soghang soghang maa, kihkihkihhh :3

Okay Namastey

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff