Post karut

Hola, Bonjour. Saya bosan jadi saya nak buat post tak bermakna atau nama lainnya post karut


So, nothing much lah. Cuma i'm verryyyyy excited! Another 4 days je! Hahaha, then im 14teen already. Korang ada? :D And another 7 days till my birthday party :) So yeah, birthday birthday birthday! Btw, sekarang aku rareeee gila dekat FB, sebab FB boring lah sekarang. Im more on Twitter :D Lagi best, sepanjang masa boleh menaip.


Then apa lagi mahu cerita? Ohhh just now kitorang pergi Taman Botani dekat Putrajaya. Konon konon pergi sana nak main basikal tapi takda pulak. So kitorang pun jog lah. Konon konon nak jog, last last main kejar kejar. HAHAHA. Ehh kejar tak kejar, penat gila okkkkk. Sebab ramai yang main. Dahla semalam pukul 4 pagi aku bangun sebab nak tengok Real Madrid vs Barca. Berapa jam je aku tidur. Aku ni dah kurus dah nyah! Hihihi :3


Oh btw, tak puas hati lah Real kalah dengan Barca. Mula mula aku dah semangat gila bila Benzema goalkan! Tiba tiba Barca menyerang. Tapi whatever it is, saya setia dengan Real :) Hala Madridddddd!


Okay apa lagi? Dahlah. Ehh kejap nak share video lawak yang my bro jumpa :


http://www.youtube.com/watch?v=rk4ZmItC4dE
http://www.youtube.com/watch?v=kA5GkLM5C7M


Don't know about you, tapi aku rasa funny gila. Hahaha. Okay ADIOS!

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff