PMR :)



Hello Assalamualaikum

First of all, a HUGE congratulations to my cousin, Iram Naz and others sebab dapat 8A's for PMR. Seriously aku macam terkejut gila. Semalam aku kecut perut kot macam aku pulak yang ambil result. Tiba tiba Nabilie call and cakap dia dapat straight A's. Aku pun warghhh! So kira dialah pembakar semangat aku sekarang untuk dapat straight A's for PMR next year. Aku nak beat dia :) Yeahh! And aku bersyukur sangat aku dapat masuk kelas 3 Cerdik. Ye lah, dulu kemain menangis taknak tapi bila fikir balik, enviroment kelas first lain. Budak budak dia semua mesti jenis yang belajar je kan. Kalau aku kekal kelas second yang dulu memang hareem aku nak study. Jadi Alhamdulillah, rezeki aku :) Aku bersyukurrr sangat. I'm gonna do my best next year! *gengam tanggan* Aku nak berubah from pemalas to rajin and form study asalboleh to study hard! Insyaallah. 

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff