My birthday party! :)



Assalamualaikum dan selamat sejahtera yuolss!


Bagaimanakah keadaan anda? Aku tidak ok. Sakit tekak yang teramat takboleh telan apa apa terpaksa berlapar. Hahaha. Sebabtu lah MIA. Nak update pun rasa lemah gila. Takde mood. Akhrnya dah okay sikit tekak mak nyah! Datanglah jugak mood nak mengupdate. So harini punya update cek nak update sikit pasal birthday party cek naa. First of all nak cakap MUCHAS GRACIAS, THANK YOU, ARIGATO, SHIE SHIE dan segala terima kasih kepada yang datang! Ila, Nano, Fiqah, Aimi, Sarah, Ainun, Mimi, Mai, Faris and Imran :)


Pa lagi? Let's get it started, eyy hah!


So pagi sabtu tu aku bangun memang awal gilalah. Hari sebelum tu aku tidur pukul 3 then esok bangun pukul 7 lebih. Memang puas lah aku tidur kaaan *nada sarcastic*. Then set-up segalanya dalam pukul 1 lebih semua dah sampai. Aku dengan berbajukan t-shirt dan seluar track manakala orang yang lain cantik berpakaian. Aku pun naik lah atas tukar kepada dress. Seriously time tu rasa macam nak terjun rumah je. Bengang kot kena pakai dress -.-' Nak taknak sarung jelah. Then dalam pukul 2 lebih pun start lah majlisnyaa :D Aku pun tersipu sipu malu lah berdiri depan cake comel saya :3


Pose aku dah macam datin datin dekat majalah wanita dah kan.
My cake <3
Bday wish booth
 Then dah habis meniup cake start lah makan makan. Lepas makan kitorang main game! Kitorang main musical chair :D So aku ambil lah radio and cari manalah pergi CD Westlife aku. Then baru lah teringat dalam kereta abang. Damn kereta abang takda dekat rumah. Aku pun macam takpelaaahh. Tiba tiba kakak aku selamba derk je cakap " Bukak lah present Imran, dia kasi kau album Westlife" Aku pun macam whaatt?! Album yang mana?! Then aku koyak koyak jumpalah aku album Greatest Hits! WARRGH! Aku, Ila and Nano jerit gila gila kott! Ya allah. Dah lama gila aku nak! Since dia belum launch lagi aku dah tunggu dah! Thank you So muchh Immi Bo :*. HIHIHI. Then pasang CD tu kitorang main lah Musical Chair.




 And the winner is *drumroll* Eyla and Lee! :D



Lepas main Musical Chair kitorang main game Karipap pulak ramai ramai :D





So lepas main dah habis lah party tu. Ramai dah yang balik. Aku pun start lah unwrap present and baca wish wish from the wish booth. Thank you! Semua sweet sweet <3 So ni lah dia picture of my present :)

See, banyak gila chocolate kan? :>
Present from Aunty Norleha. Cute gils!
My Westlife Greatest Hits album! :)

So that's itt! :D Thank you kepada sesiapa yang datang and kasi present. Love youolss. Memang best gilalah hari tu!





Okay bye, XOXO Nadhirah 

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff