Happy Birthday To Me ❤





Hi and Assalamualaikum :)


Teka harini birthday siapa? Meee! Hihihi *syok sendiri takkan takboleh*


So nothing much today. Tak ada cake or anything, sebab this Satuday kan my Birthday Party! :D So tak perlulah nak banyak banyak kali kan. Tapi yang bestnya, rumah aku fullhouse! Ramai gila cousinn! Sukaa sangat :D Sebelum pukul 12 tu aku dok lawan game Winning 11, Forza, lepak lepak then dah pukul 12, Ila call aku then wish! Omygosh. Terharu sangatt. Lap ya Markie. Then abang abang kakak kakak cousin cousin aku semua wish. Terbaikk! Then Nano call, dia pun wish! Thanks Darlaa. Lepastu check Twitter, FB ramai wish. Tak tahu kenapa i loveee Wishes! :) Suka sangat bila orang wish. Even just "HB". See, i hargai all of your wishes tau  THANK YOUUUU!. 


BTW, lepas maghrib tadi kitorang pergi makan Flying Burger. At first kononnya nak makan Prosperity tapi better jimat rite? So tengah kebulur burger tu lagi umpph. Beli burger Bombay, Hong Kong, Hawaii. Ish sedap gila. Kitorang beli sampai 6 burger. Tiba tiba teringat orang orang dekat rumah, kesian pulak. Tambah lagi 12. Orang yang masak burger tu dah macam "HAHH? 12?" HAHAHAHA. Sekarang ni dekat rumah aku ada 20++. Betapa meriahnya, Hahahha. Then melahap lah kitorang burger yang delicious gila.




Okay That's itt! Bye :D

p/s: Can't wait this Saturdayy! My bday party 

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff