Yeah maan (Y)


Huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Okay, so masa hari ahad, me, my mummy daddy, and my akak pergi ke Pavillion bertujuan tengok wayang cerita Tintin. Yeahh, best. Graphic dia omyyyyyy. So sementara tunggu kitorang jalan jalan lah. Suddenly aku dan mereka berhenti dekat Sony Erricson. Act awal awal aku dah plan nak pau ayah phone, nyihiihihi *anak derhaka. Dah masuk tu tiba tiba ayah kata "ambik la nak apa, ayah belanja untuk birthday present". Aku pun ape lagi kannnnn, Xperia FTW! Dah ambik tu orang tu tunjuk tunjuk then bayar. Perasaan aku macam ada butterfly dalam my tummy and rasa macam nak nangis je ( *take note: Aku over-emotional dan cengeng ). So apa lagi aku godeh godeh la phone tu sampai dalam cinema. Bahagiaaa gila rasa! I loveeeeeeeeee you mi daaadddyy! Alotttt! Muaaaaaaaaaahh :* . So wanna take a look at my phone? drumroll


Tadaa! How? Cuteeeeeeeeeeee gila kan :3 I love it so much! And wallpaper fer sure lah Kaka.I love everything about this phone, the camera the everything :D 

Okay done about the phone. Harini last sekolah. Kerja aku dok main juggle bola dalam kelas dengan budak budak lelaki, dengar lagu, lepak lepak. And thanksssss alot to Engku and Dehya sebab kasi cake! ;). Today, sedih ada and happy pun ada. Sedih sebab dah nak cuti and happy sebab dah nak cuti, hahaha. Oh btw, aku dapat number 3. WHAAT?! Aku taknaaaaaakkk! Aku taknaaaaaakkkk naik kelasssss! DAMNN. Dah! Malas aku nak fikir pasal tu. Sekarang aku fikir nak enjoy holiday je. Oh again, btw, H dah kasi tahu aku dah siapa yang beritahu A suruh baca blog aku. It's W and she's a girl. Omy, aku pun tak tahu apa intention dia nak suruh A baca. Whateverrr, nak tuduh berdosa kan. Okayy, that's it! Byeeeeeeeeeee! :D

PEACE OUT (Y)
Have a happy happy life! :*
I lovee you 2E

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff