I LOVE you dear Math



Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Baiklah harini aku bukan online dekat mamak lagi ye, hari hari nak kesana, memang duhhh la -.-' Harini aku beronline di office. Baru je balik sekolah terus pergi sini. Baiklah, aku nak cerita sikit pasal exam ( asal update cerita pasal exam, memang tak ah! -.-') alahh, bolehlahh nak cerita, boleh eh? :D

Okay, so paper Sejarah, BM, BI, Science, Geo, P.Islam dah berlalu, alangkah bahagianyaaaaaa! Paper sejarah OK la, Okayy je, tak senang, susah sedikit. Time awal awal tu happy gila jawab, dah masuk SBUB yada yada dah terus off mood aku. BM pulak time exam tu aku nak terpeepee :P ( eeee tak senonoh) tapi aku tahan, dah takboleh nak focus. Lepastu aku pergi tandas, pergi la dekat meja ustaz, tiba tiba pulak earphone aku terkeluar, dah kantoi bawak mp3. Nasib baik time tu Ustaz Hasan, aku ni macam fav student dia lah kan (MUAHAHAHHA) dia chill je, aku pun buat la muka tebal keluar je pintu :P Paper BI, Science, and PI bahagia aku jawab! Lepastu adalah incident tadi dekat kelas yang sangat memalukan, semua pandang aku, hahahaha! Nasib baik aku tak tersembur air tu. Takpelah. AKHIRNYA SAMPAI LAH SUDAH PAPER YANG AKU MENIKAM MURID MURID SEMUA PADA HARI ESOK. Maths -.-' takpe, aku tawakal je lah :)

Okay la, aku nak sambung Westlife Challllenge fulak nyeh! Selamat tinggal!

p/s: Jangan beritahu cikgu aku bawak mp3 ye :3 act kawan kawan aku yang lain pun bawak, kitorang plan, tetapi nama dirahsiakan :D

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff