Sedikit cerita



Yullo there? Whattap?

So harini aku dengan Fiqah pergi ber-chillin dekat Alamanda. Aku kemain excited nak pergi last last, aku dengan Fiqah je -.-'. But we had a great time :). Oh and btw kitorang tengok cerita Aku Bukan Tomboy. OMG. Kitorang macam DESPERATE gila kan nak tengok movie, First nak tengok Happy Feet tapi tak macam penuhhhh gila. So ABT pun jalaaan je lah. Act cerita dia not that bad la, tapi gellllllllllliiiiii. Pengkid dengan perempuan, oh god. And cerita dia tergantung. Sangat sakai. 
Takpelah :)

Oh and finallly! Beli jugak novel baru! Pandaaaii Fiqah pilih :). Lepas habis this book pulakk nak beli Kinsella's novel . Ish she's a greeeeeeaaat writer! I love her so much! Setakat ni aku dah ada about 7 buku dia :) Next aku nak beli maybe Twenties Girl or The Undomestic Goddess. Oh and dia ada buku baru, I've got your number, launch next year, can't waitt! So if korang belum pernah try buku dia, try la. Kan cuti panjang nii. Dia punya jalan cerita interesting. So cuti cuti ni daripada korang duduk goyang kaki, sambil tu baca lah buku, buku english. Boleh improve english whatt. Hahaha. 

p/s: Video ini bertujuan untuk dipertujukan kepada Westlife, dengan bantuan Kak Ara :) 
Dan video ni aku berangan gila eh, jadi maaf :P


Okay chiao :)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff