Geeee

Assalamualaikum, how's ramadhan? Pretty good eh.






Okayy, just so you know yang Westlife are coming to Malaysia this 7 Oct rite? OMG! Aku nakk pergii! No matter what it takes! I wanna go! And ibubapa ku tercinta bagi green light, cingg! :D .Alhamdulillah, aku still ada duit dalam bank and oleh menggunakannya :) Geeee. Tapi satu la, kitorang nak beli ticket dia awal awal, sebab boleh dapat seat depan depan. Haiihhhh, bila nak beli pun tak tahu. Nak kena confirm dengan si Ila tu. Kayyy. So atleast korang dah kenal aku, im a serioussssly diehard fan of Westlife. Aku membesar dengan diorang, aku membesar dengan BSB, Nsync, Blue, apa lagi boybands zaman 90's? Haaa, that's why aku lebih prefer mendengar lagu diorang, cause lagu diorang relaxing and ada jugak la makna tersirat. Lagu sekarang? Nothin to say. So, yeahhhh, byeeee :]


p/s: Currently addicted to Nsync, again :D Ahhhh, JC <3

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff