Post yang agak bermakna *sikit lah



Hiyeeee :) DAH LAMA TAK UPDATE *ayat basi, Haha

Okie, let's start withhh...
Entah ler, aku dah lupa dah apa yang terjadi. Yang aku ingat latihan sukan petang petang. Oh andddddd happy gila lah semalam! Semalam dekat sekolah kitorang ada report card day. Aku and Ida jaga bahagian depan, tugas kitorang greet orang :). So kitorang pun tayang la muka comel kitorang ni sambil cakap Assalamualaikum and Selamat Pagi. Suddenly, adalah parent orang tu. HAHAHHA! Taknak cerita. Privateee! Tapi HAPPY TAHAP MAX kot :D. Mmg untung lah i. Hihihi, macam ada chance je nak jadi menantu, HAHAHHA! Yang ado. Fullstop. Ok, dah tayah cerita pasal benda tu sangat lah kan. Yang ambik report card tu mummmy saya :) Dah ambik report card, aku pun chow dengan mak. Malam malam i ate Dim Sum which is my favouriteee <3

Harini pulak ada Larian 1 Murid 1 Sukan. Tapii malangnyaaaaaaaaaaaaaaaa nasib aku! Aku terbangun lambat, menangis aku! Huuuu! Padahal aku lah yang paling semangat sekali, dah siap packing dah barang apa yang nak bawak. Damnnnnnnn. Redha jelah.

Okay, byeeeee :)


Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff