Day 6 // Something you don’t leave the house without.

My phone, duhh -.-'. And ini dia phone aku yang canggih menyanggih tu! *canggih ke?

google
Yes, phone aku sangat berbeza dengan gambar rajah diatas. Cause phone aku calar disana sini and button call yang warna hijau and merah tu semua dah terkopek. Aku ni memang jenis yang tak reti jaga barang, harap maklum. Tapi seriously, from the bottom of my heart, aku sayanggg phone ni. Sebab phone ni birthday present aku. Ada ke-sentimental value-an dia. So inilah benda yang takkan aku tinggal kalau aku keluar *kecuali pergi sekolah -__-

Next one is my watch! Tak pernah tinggal watch aku kalau nak pergi mana mana. Sekolah ke, camp ke, shopping ke, mesti aku bawak. Kalau takde dengan aku, rasa macam separuh jiwaku pergi, MUAHHAHA. Okay, that's all my- Something you don’t leave the house without. ;)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff