Single bullet

Assalamualaikum and HI !

Okiee , nak update eh ? Boleh ? Thank youu

So , seperti biasa , minggu ni biasa biasa je . Semalam pulak ada latihan persembahan pengawas untuk hari guru. Seriouss kot, persembahan kitorang lah yang PALING NTAHPAPE sekali . Tengok boria macam best je , dikit barat , tapi kitorang punya ? Haihh. Sabo jelah . Tak sanggup nak memalukan diri aku ni hari isnin nanti . Tapi takpelaa , kesian cikgu . Next year punya cikgu kata nak buat gempak gempak :D Tunggulah . Yang ni punya persembahan tak best pun sebab dah last minute , memang ah tak best. Semalam, kitorang stayback sampai pukul 3 sebab tolong cikgu bungkus hadiah untuk hari guru. Serious best ! :) . Masa balik tu lagilah best xD . Nano time tu dah balik awal awal , tinggal lah aku , azimah and shafiqah . Time tu tengah boring , so aku pun plan lah kat azimah nak kenakan shafiqah :P . Azimah ajak ah pergi amik air kat water cooler , time tu aku ikut . Pastu masa nak turun tangga aku splash! air kat muka shafiqah xD HAHAHAHHA ! Banyakk kot , pastu aku lari laju lajuuuu . Dia kejar aku satu sekolah last last aku mengalah , dia pergi tuang sebotol hamik kau , aiyoo , basah baju gua der . Pastu aku ngan shafiqah pulak pergi splash air kat muka azimah , HAHAHA ! Kitorang tiga tiga kuyup . Seriouss best doe :) 

Harini pulakk aku pergi menebak ! :D Ish sukaa tau . Masa subuh subuh tu mak aku kejut and tanya "DD nak pergi menembak tak" ? Aku mesti ah NAKKKK ! So pukul 8 aku bangun and mandi mandi . 8.30 kitorang gerak . Tempat tu kat cheras . Kem PGA something.  First first sampai sana aku tengok dulu orang , menembak . Bunyi dia memangg DUSH ! Then turn aku pulak . Aku tembak guna pump gun dulu . Bahu memang  serious sakit , telinga lagi ah kannnnn ! Nak pecahhh.  Tapi best . Nexxt pulak guna pistol . Lagi la susah , nampak je senang . Tapi seriousssss lah best gila ! Nanti bulan 6 or lebih aku pergi lagi menembak untuk Kadet Polis :) Kepada sesiapa yang agak aku ni tomboy ke ape ke ? AGAK AH , AKU BUKAN TOMBOY :) TAKDE DALAM KAMUS HIDUP . Aku ganas je eh , bukan TOMBOY , yuckk . OKay , masa ontheway balik kitorang pergi tengok kem PLKN Imraan kat Mantin . Cnatik kot kem dia , bersih je . Isnin ni imraan dah pergi PLKN , bravo my brother ! Then alang alang dah dekat ngan Seremban , ayah ajak makan Man Tomyam :) Thenn lami pun balik . Okay dah :) 

So thankss for baca-ing . LOVE YOU , MUAHH . BYEEE :D
Some of the pics:

Result Pump gun. Tereer tak ? :D
 Pistoll
Me and my bro's :D

Kayy byee

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff