Post yang tak bermakna :D

Assalamualaikum and hello to you , you and you :)


So today's post is .... emm .. ntahh :P Im bored , sebabtu la nak post benda karut . So let me story story dgn awak pasal harini ehh ? . Nakk ? Weee

Kay , first thing masa aku bukak je bangun , aku diam . Then aku tutup mata and sambung berangan then bukak mata and diam lagi lepastu sambung berangan lagi -.-' Lepastu turun bawah tgk TV :D Thenn then aku makan and tgk tv and makan and tgk tv and then mandi then makan lagi lepastu sambung tgk tv . And thennn , aku tgk cerita Will&Kate kat channel E! . Cerita tu pasal Prince William and Kate la masa muda muda dulu . Senyumm sorang sorang je aku masa tgk ceritaa tu :p , macam orang syndrome pun ada . Muahhaha ! And then aku buat fruit cake dgn ibusayangg . Lepastu aku me-motivate diri aku untuk berjogging . Malangnya , 8 minit je aku jog , kuang kuangg kuangg . Well , atleast jogging daripada takde habukk . Malam pulak tgk TV lagi . Semestinyaa cerita DC Cupcakess <3 ohh and cerita Spy next door <3 . Ye aku tahu aku takde life , asyik asyik tgk Tv . So wahaatt ? Esok pulakk ada latihan drama dekat sekolahh . Ohmyyy , malas nyaa nak pergi , tapi aku perlu me-motivate diri untuk pergi sbb menangg ek ? Buat kerja biar abis . Andd kitorang lawan dekat Cyber Selasa nii :) Wish me luck , imean us :) Okayy , seperti yang boleh diperkesimpulankan , post ni sebenarnya ntah pape dan ntah pape sahajee . Aku bosan nak buat camanee ek ? Okiieeee , thankss for wasting your time <3

Niteniteeeee 


Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff