Post buang masa

Hallo :D

Let's talk about...Today :)

Harini cuti umum so aku pun buat kerja bodoh je. Harini aku bangun awallll pagi sbb nak cakap goodbye dekat abang saya yang nak ke PLKN :') .Then main la dengan bijan saya <3. Lepastu aku dapat ilham untuk study, so aku study la science. Then mandi mandi and makan makan then aku dapat ilham nak bersihkan tanah kat belakang rumah aku tu haa :D Siap tanam kangkung lagi tau. Lepastu ikut mak hantar my makcik pergi airport. Kitorang lepak ah kat McD airport jap. Time tgh lepak tulaa Kak Annez keluarkan something precious dari bag dia :D MACAROONS.OMG! Aku excited sgt kot. Alah cakap la aku jakun ke hape, yang penting aku dapat rasa. Sejak azali kot nak rasa precious tu. Dah rasa rasa tu pun, aku ckp la dekat mak nak beli, so kak aneez bawak la kitorang pergi rumah si penjual. Tak jauhh pun. Beli beli then balik rumah for sure la makeeeee lagi :)




Captured by me :) So thanks for reading.Kay bye, luveyyou:)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff