Camp



Hullo :D


Kay, nak cerita pasal camp ni. Uishh,sumpah bestt kot. So kitorang gerak hari sabtu pagi pagi, then sampai sana dalam 11 or 12 somethingg. First first kitorang ada taklimat sikit, then lunch. Lepastu dirikan khemah. Then pergi ber jungle trekking. On the way nak masuk hutan tu kitorang bincang ah nama kumpulan.Tiba tiba je mulut Ameer gatal nak kasi nama MENAN2(menantu). Dorang yang lain setuju pulak tu xD. Lepastu time tu hujan kott, memang best gilalah kan masuk hutan hujan hujan. Lepastu dah jungle trekking kitorang ber river trekking pulak. Bapak ah, air dah la deras, memang best gila ah. Lepastu ada satu kali tu, aku hampir lemas kot, nasibbb baik ada Azimah. Then satu kali tu baru la aku lemas betul betul. Gilaaa kot, pertama kali kot dalam hidup aku, aku lemass. Nasib baik depan tu ada batu xD. Lepastu tu dah ber river trekking kiotrang mandi mandi, thne sipa siap then makan malam then solat maghrib. Malam tu ada aktiviti dalam kumpulan. Kena berlakon, HAHHAA. Memang best ah. Lepastu malam malam pukul 11 masuk hutan, eishhhhhh. Aku memang tak berkata langsung kot. Tangan aku panasss je. Hhuisshhhh, serammm. 

 Pagi pagi tu pulak kitorang solat subuh. Then buat senaman Alif Ba Ta. Dah macam merong dah kitorang. Lepastu breakfast then aktiviti dalam kumpulan lagi. Kena buat roller coaster guna buluh. Lepastu tu ingat kan nak buat aktiviti obstacles tapi tak jadi sebab majoriti nak mandi sungai. Redhaa je lah. Dah siap tu 12 lebih kitorang balik. Eishhh. Best kot camp. Sape tak pergi, padan muka :P

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff