Outingg

Selamat pagi+tengahari PARI semua :D

Sekarang ni aku nak cerita sikit kisah semalam . First first si zye ajak la jalan jalan sebab kitorang cam bosan duduk rumah . So , kitorang pergi la Sunway Pyramid . Dah mandi wangi wangi makan then vrooooom pergi lah sana . Mintak mann tolong hantar . Dah sampai sana kitorang jalan jalan je . Si iram sibuk nak pergi karaoke . Perkh , pergi Sunway nak karaoke memang takde life lah kan . So kitorang berjalan lagi . Kitorang pergi round round kat Jusco . Tetibe tertampak Cheestick , yang memang dahlama kitorang tak menelan . Dulu masa duduk Johor tak cam selalu lak kan makan kejadah tu . SO dah beli kitorang round round agi cari kasut Saima . Pergi kat Mini Toons beli kasut dia . Tetiba aku ternampak beg camera DOMO ! Ya Allah ! Aku pun belilah :D Comell gila ! Then jalannnnnnnnlah lagi . Last last akak aku pun call . Dia suruh beli ticket Hikayat Merong Mahawangsa . Kitorang dengan excitednya beli . Masa diorang tengah beli , aku ngan iram pun pergi tengok phone jap . Mannnnn , aku dah teringin phone baru dah , Sony Ericsson Xperia ! Yang paling yummy sekali typing message dia cam smartphone and camera dia HD . OOOO ! 

 Then masuk la cinema tengok Merong . PERKH ! Mmg tak terkata aku weh ! YUMMY gila cerita dia ! Congrats KRU! hero hero dia semua tak cam hensem pulakk :O . Tersengih sengih je aku * gatal :P . Cerita dia tak nampak FAKE langsung , semua mmg HEBAT . SERIOULYY . So kepada sesiapa yang nk tengok cerita tu , tengok dengan segera yeh :D Okayy la , dah berkarang dah aku nih . Okey goodbye .

PS : New Hairstylee :D 

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff