Escape Earth 2012





Holaaa :D . Nak update ni :)

Okayy , pagi tadi Mizan sayang saya dah balik JB :( Takpelahh, bila bila dia datang lagi hek ?

So , tadi aku , mak and bibik buat Pizza :D Yummyy der . Aku makan tak ingat dunia , main sumbat je . Tadi pulak aku dengan abang abang aku pergi makan kat Ayamas . Kalau dah lapar sedap tak sedap ap kesah kan > So aku dengan lahapnya menyumbat mulutku dengan nasi ayam blackpepper . Kitorg trade trade ayam , maksudnya tukar tukar la so semua orang dapat rasa . Tengoklah betapa sayang menyayangi nya kitorang <3

Esokk, aku dengan abang abang aku lagi *kakak aku sorg pergi Singapore, sorang lagi ada birthday party* nak pergi Hot Air Balloon Festival kat Putrajaya . Abang aku petang tadi dah pergi tapi dia kata best so esok pergi lagilah . Diorang ajak akuu , heee . Taksabar :)

Okay , aku nak share information sikit . Tadi , masa aku bersiar siar kat blog orang , aku ternampak lah satu benda yang menarik mata aku . Benda tu ialah ESCAPE EARTH 201 . 
Try visit kalau nak tahu apebenda . Eishhh , tak paham betullah aku dengan yahudi nih . Escape earth ni benda untuk tempah ticket pergi planet lain sebelum kiamat . Whatthee , diorang ni bajet pandai , tapi dalam pandai ada bengap sikit ( bukan sikit , banyakkk ) -.-' Ya allah diorang ni , kan dah kata masa kiamat tak ada benda yang selamat . Orang yang beli ticket ni orang yang paling bodoh aku pernah jumpa . Jadi kepada umat umat Islam seluruh dunia , jangan lah percaya sangat dengan benda benda mengarut ni . Sharee lah kepada umat Islam yang lain sebagai Info :)

Baiklah , aku nak luahkan sesuatu sikit . NAK TICKET LAT THE MUSICALLLLL !

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff