Ceirta budak gila

Assalamualaikum peoplessss :D

Sejak sekian lama tidak mengupdate, akhirnya dapat jugak seru .

Banyak gilalah benda dah jadi, semua nak update tapi zzzz~
Semalam exercise day untuk kitorang, best gilalahh :D. First first jogging then pergi swimming. si akak aku ngan nabilie and zati mandi kat tepi tepi je sebab takut hitam -.-' aku ngan iram redahhhh saja ! malam malam pulak kitorang masak. semua makanan tak cam SIHAT lakk . kitorang masak Tomyam putih, kangkung belacan, and ikan tiga rasa. UMPHH la rasa dia. aku lah si pemotong ;)

Hari sabtu abang sepupu aku tunang :D kitorg semua berbaju cotton, memang hot lah. on the way balik kitorang pergi apa lagi kalau bukann ?? karaokee ! :D . aku nyanyi lagu back to december and etc. aku nak cerita lagi sikit ni, cerita ni agak selekehh :P . masa tu along nak beli charcoal untuk drawing. first first pegilah Pustaka Rakyat. then cari cari takde. then pergi lah kedai stationery kat Kajang tapi tutup -.-'. tak pasal pasal pulak along drive kereta pergi THE GARDENS ! suka hati diaa je -.-' aku dengan berpakaian t-shirt PLKN abang aku ngan seluar tracksuit dan tudung indon warna hitam. PEGI GARDENS pakai gitu. seriousss bengang. tapi takpelah, ada gak pengalamann :P . Kejadian berlaku pada hari ahad xD


so, aku dah edit blog aku jadi simple sikit. howw ? :D. tak pernah buat blog warna hijau, senang cerita yang warna lain daripada warna pink, purple and so onn. Okay, dah tengah cuti ni, aku try update sekerap yang mungkin yeah :D Toodles

PS : aku dah reti bawak scooter ! YAYY ~

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff