Sejak sekian lama ...

HULLO :D

WHOAA ! Lama gila dh tk update ekk ? Harini baru ada feel nk update :D

How is my new header ? Cun tak ? :D . Buat sendiri kat photoshop, jakgi nk buat yg baru . Well , skrg ni aku nak pertolongan sikit . Smlm aku try la buat border melengkung tu , tp dia kata untuk minima template je , bila aku dh tukar minima template , tk jadi sehapak pun -.-' GRRRR . Jadi kpd sesiapa yg baik lagi bijaksana , tolonglaah .

Harini hari ahad ! SUKAA HARI AHAD . Duduk rumah main ngan kucing . Ada kucing kecik, adik kepada Kukis . Tk kenal Kukis ? Ini dia 


Dia ni besar toddlers la kalau manusia . Dia ni degilllll sgt , tp manja :D Kucing kesayangan family ni . Dia ada 4 adik , adik adik dia sayanggg aku , selalu jilat aku :D Aku pun sayanggg diorg <3


2 kembar 2 kembar , HAHAHHAAH ! Comellllll <3 , nama belum ada lagi , sbb aku tatau jantan ke betina :P .  Skrg dah pindah dorg kat luar , kat belakang rumah , kat situ luas sikit . Hari hari aku temankann diorg , SERONOKK sgt ! 

Masa tgh hari ada org dtg rumah , cam interior designer gitu la , ayah aku kata , nnti sorg dpt satu bilik ! YAYY ! My dream come truee ! Skrg ni share bilik ngan sorg akak aku ni . Ayah aku kata , bilik budak laki tu biar dia duduk , bilik dia yg lama akak sulung aku duduk , bilik aku sulung aku , aku duduk ! YIPPIE , tp akak kedua aku duduk bilik lama kitorg :( . Tp tkpelaa ! Aku boleh hias bilik tu sukahati ! <3 *lama lagi kot , belum start ape pun -.-' sabo jelah . Pastu mak aku jahitkan baju tidur :D SUMPAH CUN GILA ! Dia tknk membazir kain , so dia jahitkan aku baju, warna purple lagi , dia punya lengan comel and ada butang kat depann <3 . Ehh , mak aku kreatif and pandai jahitt ok ? Kalau aku ada bakat menjahit , tu sume dari mak aku la tuu :P . Skrg ni , aku dh penat menaip , jadi aku nk pergi , TOODLESS :)


Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff