Nak menggedik

Pada malam yang indah ini , bintang berkelip-kelipan . Aku bersarungkan jersey Real Madrid dan seluar purple yg berbunga-bunga . Aku ditemani lagu dan air mineral Spritzer yg berperisa air kosong . Aku sebenarnya ingin ditemani oleh kucing kucingku , malangnya mereka sedang mengorok kat bawah , jd aku tk mahu menganggu mimpi indah mereka dgn aku -.-'

*******

Ape ape laaa , adoi . Bahasa dah gramatis , tetibe lak menggorok -.-' FAILL . Amacam headerku ? Hihihiiii . Biasalaa , tgh batak . Aku buat header sampai aku batul batul puas hati . Ape aku nk ceritaa ek ? 

Haaa , esok cuti ! Yayyy ! Tp ada hari ganti sekolah masa hari sabtu ni , gaaaahhh ! Esokkk mcm macam aku nk buat , nk main ngan kucingg tu semestinya ! <3 . Tp homework takleh lupa . Jumaat ni sekolah aku buat sambutan Maulidur Rasul :D Boleh pakai baju colour colour . Wee ! Aku nk msk bubur lambuk sekali , tp cikgu aku kata , pengetua tk kasi :( , apelaa , buat ramai ramai kan seronokkk . 

Td ke ituhari , masa aku bersiar siar kat internet , terjumpa ni


Comeeeellllll gilaaaaa lah ! HAHAHHAA ! Ape akuu nih ? -.-'

Dah ah , makin lama makin mengarut .


Salam Maulidur Rasul :D





Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff