Pengorban yang kukuh xD

Assalamualaikum :)



Okehh , dah beberape hari aku tk update ,. Seriouslyy aku ckp, minggu ni paling memenatkan -.-' . Gambar kat atas tu menunjukkan perasaan aku .
Sekolah dari hari isnin hingga sabtu . Hari jumaat petang ade latihan kawad and netball . Nak mati aku rasa . Homework bertimbun , kena hantar hari Sabtu . Hari sabtu lak , budak budak AJK koko kena duduk dlm dewan . YA ALLAH . Aku berlumba siapkan homework tup tup kena berperap dlm dewan , haishh , redha :) . Diorg dlm kelas enjoy main Bingo , sbb cikgu tk masuk kelas -.-' . Takpe laa , lagipun duduk dlm dewan tu bergelak sakan aku xD

Hari ni mmg puas gilalahh berehat . Tapi esok dah kena pergi balik SEKOLAH ! Takpee takpe , next year dahnak PMR , study betul betul . Kate nk gold award . 

Hari rabu ni , sekolah kitorg ada Perhimpunan KOKO , and yang lead Kadet polis and pengakap . Aku and the gang buat persembahan kawad formasi pakai kadet penuh ! YAY ! Tadi baru pergi beli . Cikgu kate kalau nk masuk kawad formasi tu kena ada kadet penuh , masa tu aku tkde agi kadet penuh , aku main hantam je masuk :P . Cikgu tanya ada kadet penuh ? Aku pun iyekann jela , HAHAHA . Soryyyy cikgu .

Mak jahitakan baju cotton ! YAYY ! Skrg ni dia tk busy sgt , so kalau dia bosan kerja dia jahitttt jelah . Semuaa benda dia nk jahit , pantang nampak kain , mesti nk buat sesuatu . Seluar la baju tidur la . Tp yang baju cotton ni baju kurung , comellll gila ! :D . Cuma terbesar sikit . Lepastu tadi aku buat pizza , mmg enak lah ! Kenyang sudah aku :) 

Baiklah , kita sudah sampai ke penghujung rancangan . Dah pukul 11pm dah , esok sekolah -.-' so kena tidurr . Okayy bye :)

PS: Aku akan mentransformasikan blog aku ESOK ! Nantikan sajalah :D *ESOK kalau aku tk banyak homework and tak penat .










Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff