1.2.11

Alhamdulillah , td mak aku call abg aku , and dia kata dia okay , rusuhan semua kat bandar , so dia okay Aminnn :D . Cuma takleh keluar je la :(

Okayy , aku rasa sgt gembira kerana hwork aku dah GONE ! Tayah pike hwork dah :D Sbb dah siapp , YIPIEE ! Td aku berjuang matian matian . Dr kol 10.00+ pagi buat kerja Science smpai pukul 12 tghhari . Pukul 3 lak buat keja BM ! Tp Science tk siap agi la , sbb belum photostat . Alaaa , photostat je punn . So IM FREE !

Lepas penat melakukan hwork , aku memenatkan tgn main harvest moon pulak :D Then main Pokemon Platinum . Nak main Ninja Town tp asik jam , masa tgh best , time tu ah nk jam , GRR ! Makan malam , aku makan Ikan Steam :D . 

Click untuk pembesaran gambar

Potato marii ! Aku tanam kentang tu , sebelah dia timun . Byk la duit aku nnti :D . Bila dh byk duit , nk beli ayam and lembu , WOHOO ! . 

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff