Hari ini hari Ahad :)


YEAH ! GO MALAYSIA GO MALAYSIA . Dah 3-0 dah ! WOHOO ! Banggaaa ~ . Marila sama sama kita doakan kejayaan Malaysia ek :)

Sebelum tu , asl tkde emoticons cute cute tu ? Saje je tknk letak . Jadi marilah mulakan cerita.
Tadi abang aku pergi outing dgn Kak Didy ( nama pggilan kitorang sama dude :P ) pergi jalan jalan kat Alamanda . Aku tgh on la kat rumah seperti biasa . Tetiba dia call and ajak kitorg join dia . Aku mula mula cam nak taknak je en , org dating nak kacau line en , HAHAHAHA . Tapi akhirnya pergi jelah , kesiann diorg :P . Yg pergi Abg , Kak Didy , Iram , Nabilie , Mamoo , Lee , Saima . Mula mula pergi Karaoke *YEAH ! Then pergi tgk wayang kononnya nk tgk cerita Janin tp Lee ngan Saima kacau line , cerita tu 18 keatas *kau pun tayah perasan , baru 13 tahun :P . Jadi tak jadi and pergi la kat arcade . Lepastu makan kat Food Court , nak jimatt ~ . Aku makan nasi ayam je . Pastu abg cerita pagi tadi ada budak cari gaduh ngan dia , siapa ? Malas nk cerita , lagipun tayah ah nk kecoh kecoh sampai sini en . Tapi seriously bajet ! Laki tu dah budak kecik tu dah ah ! Tak reti nak sedar diri Pastu Kak Didy belanja Pretzel . Fuhh ,, ENAK ! Tiba tiba mak and akak aku kata nk dtg , shopping sikit kat Carrefour . Beli baju sekolah sikit sikit and balik :)

Sampai rumah solat solat makan makan and aku kantoikan kat Kak Didy kat Abg tampal gambar dia byk byk kat dlm almari , PFTT :P .Lepastu yg ini best , Imraan ejek ejek Iram ngan Iloi aw , pastu aku terlepas ckp yg aku yg kantoikan Iram ngan Iloi couple , Iram kejar aku satu rumah :P Bila tregedi tu dah habis aku pandang Iram sambil ckp " Iram Iram Iram , engqau dikhianati hidup hidup , HAHAHHAHA xD . Korg paham je apa aku cerita ni ? Tak paham sude -.-'

Wookieesss , ADIOS ;)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff