Universal Studio :)

You make me smile like a sun , fall out of bed , sing like a bird , dizzy in my head :D
Hola , post ni panjangg ye , jadi kepada sesiapa yg rajin sila baca *kalau nakk :D .

Ok link blog dah tukar jadi nadhnerd . Okayyy ke ? Sebelum ni panjang gilaa . Camtu je kan simple je ;) . Dah , jom start cerita . 

Kan aku ada ckp nak pergi S'pore ngan Kak Dewi . Tp tak boleh . Nak dgr tak , jomm jom

28.12.10

Gerak dari rumah pukul 7.30 , then naik kereta 4 jam berhenti jugak kat RNR . Pastu sampai kat sana pukul 1.00pm lebih camtu . Masa kat immigration punya tempat Kak Dewi ada problem . Tunggu kat sana dua jam and balik semula KL , tak buat apap pun . Cancel semua
-.-' , SUMPAH penattt .

29.12.10 

Gerak dari sini pukul 11.00am lebih sampai pukul dua . Mak aku tknk bazir ticket Universal Studio so , pergi JB lagi semalam , sbb ticket mmg harini . Sampai sampai ayah jumpa pergi buat check up gigi . Then gerak pergi Singapore , lama gak , sampai kat Universal Studio pukul 5.00pm lebih , dia tutup pukul 7.00pm . Mula mula ayah kata tayah masuk la , WHAT THA ? Kesiaannnn tiket tu , airmata aku mengalir , tp aku nangis sengsorang je laa :P *ngade ngadee gila , yela manataknyaa , duduk kereta 4.jam lebih . Tapi mak kata masuk jela , ada lagi berapa jam pun jadila , YAYY ! Ticket ada 4 , tapi ayah tknk masuk , dia nk round tempat lain . Jadi aku ngan mak aku pun masuk . Sempat snap snap ngan round round je , roller coaster tk sempat nak naik . Takpee ayah kata next time dtg ngan adik beradik semua , main la puas puas . Gmbr aku pun tk byk sbb aku sorg je , kalau yg lain semua ikut , suree gmbar aku byk xD . Tapi best gak pergi sorg , nak beli apa pun , amikk saja , ngeh ngeh ngehh . Ni gambar diaaa :

Sampai sampai je nampak nama Garrett , awwww <3 (Nadh , ingat Kaka )

Universal Studioo 

i <3 USS

Ni Roller coster dia , nak naik !

Woodywoodpecker <3 


 Ferarri aku , paparazzi yg amik gambar ni .

Well , tu antara gambar gambar dia . Ada byk agi tp malas nk upload kat FB . Shopping byk , beli T-Shirt utk along , and akak and aku . Aku mestilah warna pinkk xP . Pastu aku beli patung Gingerbreadman yg dlm Shrek tu , comeeeeeeeeell gila  . Pastu beli pin tu . Tu comellll jugak , dia ada Universal studio , then ada Skipper and the gang tergantung gantung ( Skipper tu yg pingu dlm cite Madagascar tu ye ) . Adoyyyyy , comell gila lah . Then shopping chocolate sikit . Malam pergi Orchard Road beli baju utk abg abg pulak . Thennn naik kereta balikk la :D


Yang kiri pin tu , yg kanan Gingerbreadman :)


Okayyy la ,  saya dah penat . Terima kasih sbb rajin baca .

ADIOS ;)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff