Saturday :D


Yayy ! New post . Man ! What a tiring , i mean exciting day it is . Akhirnya , dapat jugak pergi jalan kat Pavi , HIHIHI . Dah la gila tk pergi sana . Act aku nk ikut akak aku ngan Bf die en , tp tkut kcau line . Aku ajak ah abang aku . Akak aku pergi ngan BF dia naik kete lain , aku ngan abang aku naik kete lain . Sbnarnya , tujuan aku nk pergi sana ialah untuk mencari DOMO :O . HAHAHAH

Jadi kitorang pun geraklah lepas zuhur . Sebelum tu along and
Kak Ya suruh hantar pergi bengkel nak amik kereta dia . Pastu dengan baik hatinya nak belanja kitorang makan Satay Kajang . Jadi kitorang mamam then pergi gerak ke Pavi . Dok kete layan lagu Maher Zain .

Then , sampai sampai pergi solat asar . Pastu jumpa Akak aku ngan BF dia kejap . Pastu aku ngan abang aku pergi cari Domo . Pusing pusing je . Tetiba abang aku nk belanja wallet *woot woot . Sape taknakk en :P . Pergi Quicksilver . Wallet dia semua cam jantan . Tetibe abang kata nak belanja Roxy punya , What ? Girlyyy gile . Pergi jelah , tetiba ade wallet sekor ni . SUMPAH CANTIK . Dia pattern zebra pastu lamabg roxy warna pink . Mintk la abang yang tu , then bayar . YAAYY ! Tu sebagai birthday present la tu . Hahahaha . Pastu round round pergi beli ticket wayang . Round , shopping baju , then aku belanja makan Subway . Yeah ! Enakk ~ . Then wayang start pukul 8.30 . Solat maghrib pastu jumpa Akak aku ngan Bf dia lagi :) . Lepak la sama sama semantara nk tunggu 8.30 . Tadi kat Pavi ade snow kat luar tu . PERKH ! Rugi tk bwk camera . Then abang belanja satu speaker kepala Panda . Kecik dan comell <3

Jadi dah 8.10 kitorg pun gerakla pergi wayang beli popcorn etc . Masuk wayang . Kitorg tgk cerita ini ;


MAN ! Cerita ni ! PERKH ! Im officialy a fan of TRON LEGACY . Masa tgk trailer dia cam , hhmmm , okayy la . Tp bila tgk cerita dia , HUSHHH ! Dia punya costume , transportation , music , semua lah ! Paling penting hero dia , HOT :P . AKU SUKA CERITA NI ! YAYY ! <3
Nanti aku nk beli CD sondtrack dia , KENA JUGAK .

-P/S ; Soryy sbb private blog tk tentu pasal . Ntah ape aku tkan semalam sampai semua hilang . Jadi kena lah edit lagi . Ni tk edit semua lagi nii . Yang geramnya post tk boleh buat woeds warna warni ! HISH ! Bosan gila baca post warna hitamm je . Redha je laa . Okayy la , toodles :)

HASILNYA ; Tak beli DOMO pun :p

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff