Post utk si takde kerja :)

Post baru :) AHAHHA , Tu kat tajuk tu aku dah warning awal awal . Kalau mmg desperately bosan , sialah baca :P

Harini aku benci sgt ! Bangun lambat gila ! Tapi redhaa saja . Semalam kan pergi Pavi , singgah bookstores jap . Aku beli la Toy Story punya magazine . Comeel la . Pastu dlm dia ada mcm giveaways Tron punya barang aw . Cun gak . Aku ape agi , masuk ahh contest tu . Dia cam kita kena lengkapkan slogan . Dia macam kita kena terangkan transportation apa yg kita guna kalau kita nk lari gila gila ? *camtu gak laa . Aku jwb la Highspeed motorboat yang boleh tukar jadi submarine yg also highspeed *dlm BI . Eh , transport tu aku yg rekaa ye . Then aku nk hantar , tp tk sempat . Esok esok la .

Jadi lepas dh siap benda tu mak ajak pergi Mines . Then pergi la sana jalan jalan . Lepas maghrib peri karok kat Alamanda , YEAH ! Pastu pergi makan kat Restoran Murni kat Subang . Aku mula mula ye ye tk nk ikut , jakgi bila dh makan , YEAH ! Hahahaha . Otw balik tu abang aku along and Kak Ya gelak gila gila . Imraan yg drive kereta tu
rilek je , HAHHAHAA . Abang ah , dok kecek bahase ganu kito , pastu masuk bahase kelate , paste bahasa nogoii . HAHHAA . Bila dh sampai rumah , ape lagi kalau bukan onl :)

Jadi topik kita pada hari ini ialah style rambut lelaki yg membuatkan diorang hot ! :P

First , tgk Beckham


Adusss , suka gila style spike yg depan tuu ! <3

Then Garett ( Hero Tron )



Aduh ! Ini lagi la , dia buat rambut dian ketepi gitu ! Awwww <3> Kalu tgk dia bwk Ducati pakai helmet fullface lagilaa :O

Then Leonardo DiCaprio


Yang ni tk hot , tp nampak comell ! Sbb rambut depan dia :D

Tapi malangnya dlm semua lelaki lelaki hot ni , ada satu je :

Tadaaa ~ My sayangg . Kaka :P . Dia kan 1 in a million . Tgk ketembaman dia , kecomelan dia , kehenseman dia , hairstyle dia . Tapi satu je slack , dia muram pulak :( . Alololoo . Tapi tkpe , HE'S THE BEST ! Iloveeyouusomuch :') <3

p/S ; Aku dh gila lagu Back to December , nak letak lagu tulaa . Lagipun lagu ni buat aku igt kat Kaka :'D

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff