Nak merepe kejap :)

Assalamualaikum :)

Hihihiii , holaaa . Post baru . Sory semalam tk updat *tkde org kisah la woi .
Tahuu lerr , nk inform je -.-' . Hihihii , semala tk update sebab tk tahu nk update apa ,
lagipun tk sempat nak on Jadi aku nk cerita psl semalam sikit yee :) .Aku ngan Iram nk buat vid clip , HAHAHAHA . Tp hasilnya , mls nk ckp .Thenn , aku Iram and Nabilie lepak kat bwh , cerita cerita en . Suddenlyy , ceh , abang wa yg hensem turun . Kitorang ajak ah gi 7E tengah tengah pagi , pergilaa kitorg . Beli Mamee , chocolate , and chocster . Sebenarnya chocster tu aku yg nk . Mana tknyaa , aku tgk iklan dia perkh , tp rasa hampeh ~ . Dah habis lepak kitorg pun tidur jelah kat situ sampai pagi , tp aku masa tidur kejap bangun . Hasilnya aku bangun lambat . JIJIKK ! Semalam aku pling awal bangun . Bibikk masak bakso .

Then td aku godeh godeh kat youtube en , terjumpa vid INI aww . Aku tgk ah semestinya . Man ! Sekarang ni aku dh tergila gila kan Action Figure Sam Flynn . Muka dia cam Garret *sbb Garrett la Sam Flynn tu , meledol . Dulu Buzz skrg benda ni , HIHIHII . Pastu aku suka gila controller xbox dia ! Ada light cycle , GEMPAK ! Then headphone dia mmg class , warna hitam ada biru biru , HAHAHA ! Tp skrg ni aku aim nk beli game dia and action figure tu dulu , aku nk yg serupa cam Garrett pegang bukan yg INI tp yang INI ye tuan puan sekalian :P

Sory post agak byk merepek punya bendaa :( Yg INI INI tu linkk ye

ADIOS ;)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff