Kesedihan melanda






Hiii ,


Yeahhh , saya sekarang dalam keadaan yg sgt tk sabarr ! Bilaa Silly Bandz nak sampaii ?? :9 . Hmmmmm , tunggu jelah . Okayy , semalam kan saya makan Mud Pie ! Buat sendirii la , UUUU  . Gambar dia ada , cuma nak upload dia lembabbb lagi dari siput -.-' . Redha sajaa .


So , baru baru ni , aku ada tgk French Food at Home kat AFC . Laura tu buat choux pastryy ! Yummy ! Choux pastry tu cam French punya pastry la , alah cam cream puff , macam eclairs tu . Then dia belah and letak icecream tgh tgh pastu top ngan coklait cairr :9 . Jadi , aku ngan tidak kesabarannya pun membuat . Aku buat td , tapi tak jadi :( . Sedihh je , rasa dia tak boleh nak describeee -.-' . Aku tersalah resipi , resipi dia suruh letak 1/2 cawan buttter je , tp aku terletak 1 cawaan , pastu bater dia jd watery . Aku dok tambah tambah tepung untuk mencapai " Right consistensy " lah bak kata chef chef :P . Last last rasa cam tepung bakar , WhathaaaFood . Makan jelah , tapi yg bestnyaa , aku letak icecream kat tgh and letak coklat atas tu . Rasa dia terus berubah! Menjadi lebih baik ! <3 . WEEE ! HAHAHAHA . Gambar dia pun esok la aku tunjukk .


Tadi , aku ngan akak aku kemas bilik . Kitorg kemas KAU-KAU munyaa . Habuk seketul pun tk beri peluang , HAHAHHA . Then kitorg vacuum sana , vacuum sini , lap sana lap sini , tukar cadar and bykk lagi . Berkilat bak Mr Muscle dah , HAHHAHA :P . Okayy , perut saya dh berconcert , nak pergi makan kat bawah .


Adioss ;)


-P/S ; Birthdayy aku lagi 3 hari , TAK SABAR ! YAAY ! <3

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff