Keep calm and don't sneeze


Yeahh , Keep calm and DON'T Sneeze . Harini punya post malam malam , nak post tengahari tapi , YA ALLAH , tak ada energy nak hadap computer . Semalam aku selsema , hari ni demam pulak . Hingus dok leleh je :p Tapi sebenarnya teringin jugak nak tahu hingus tu apa , macam mana bolehh jadi :O . HISH , mengarutt . Skrg dah okay sikit laa . Harini kerja aku TIDURR . Dah pening , nak buat apa apa pun tak jalan . Pastu mak ajak pergi clinic . Basic laa , antibiotic suruh habiskan , pastu ubat demam , bla bla bla . Balik balik tu mandi then mak ajak pergi Alamanda ( Alamandaa je , sbb tu paling dekat ) , masa tu tgh tgk TV then tertidur , lagipun takde mood nak jalan jalan . Tapi jeless la mak and akak aku tgk Narniaa :( . Memang lah aku dah tengok , tapi tak salah nak tgk lagi kann :) . Satu agi dlm cinema tu sejuk dia macam hapa kan , kat umah kipas je pun dah gigil . Makan langsung tk seleraa , tp bibik aku suruh makan . Makan apa apa semua rasa ubatt :P . Tak sedappp .Pastu dah peluh peluh sikit , tak la pening sangat . Rasanya demam dah ok dah cuma selsema je . Harap harap esok dah okayy ! Tak nak la duduk rumahh je , nak jalan jalan . Lama dah tak pergi Pavi :( . 





Post ni mmg bosan , tapi kepada sapa sapa yang baca tu , redhaa jelah ye , HIHIHIII .




Ni la Mud pie yang aku cakap tuu -


Captured by Nurul Nadhirah

Howw ? Nampak sedap ? WEll :p

Ini cream puff yang tak jadi tu :( -

Captured by Nurul Nadhirah

Yeaahhh , aku tunggu half an hour utk satu pic -.-' GRRR

Okay ppl , ADIOS ;)

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff