Dilema



Hola :face40:

Dilema tahu tk ? . Mana taknya , kat rumah ni tkde connection internet selama 3 hari :face31: . Terseksa bagai nak gila, nasib baik dah ada . Sebelum tu , berikan tepukan yg gemuruh buat cik Firefox sbb dah tk berproblem dah , so aku bolehlah letak muka muka cute ni :face55: .

Semalam bibik masak nasi dagang . Percayalah , aku tk pernah makan nasi dagang . Sedapp jugak la cuma rasa nasi dia cam pulut *tu yg sedap tu :face19: . Harini , bangun awal pagi tertidur sampai pukul 9.00am lebih . Then aku , akak aku , Iram and Nabilie jogging kat treadmill , gilir gilir la . PERKH , LAYAN ~ . Lepastu relax relax pergi mandi kolam . LAGI BEST ! Air sejukkkk :4:. Semalam pun mandi kolam tp yang mandi cuma aku , Saima , Lee and Nabilie . Then balik rumah mandi mandi pergi rumah sebelah menjamah makanan , yg ini lagi layan ! ADUSS . Jap , aku nk melepaskan perasaan ni . SERIOUSLY AKU RINDU KAT BLOG AND FB :face59:, but im here . HAHAHHAA . Tadi en ada sesuatu yg membengangkan . Aku buat aksi kung fu aw , tetiba Imraan and kengkawan dia turun and nampak , dah la aku sepak hala diorang . Imraan sesuka hati je gelak :15:. Haishhh , tkpe tkpeee .

-P/S ; Mizan demam , kesian dia . Doakan la dia yee :face47:

ADIOS :b:

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff