All i want for next year is ....

Hellllooooooooo Yellooowwww Me Mellloowww Readorrrrr

Nak ngomong tentang :



1. Aku harapppp aku dpt ubah perangai aku yg malas and banyak main ni . Form 3 MESTI masuk kelas 1st . KENA JUGAK . Dah la malas , degil , banyak main , pengawas pulak tu -.-' . Ingat lagi kena marah ngan Puan Sakinatun sbb menari luar kelas , HAHAHHAHAHAA . Dah la pengawas . Passtu kena sound dgn Aziz sbb makan dlm kelas -.-' . Ye ye aku terima . Susah ah jadi pengawas segala kejadah ni .

2. Aku dah tknk conteng buku teks dah . Buat susahhh je , last last kena padam macam orang gila , HUSHH . 

3. Nakk dtg sekolah awal ! YAYY ;D

4. Jangann tinggal solat , tu penting tu :)

5. Selalu jogging atleast 3 kali seminggu 

6. Menang pertandingan Merentas Desa :D and jadi Olahragawati ( nak gilaaa jd olahragawati since darjah 4 )

7. Jadi pengawas contoh *woot woot

8. Tak cengengg , yeahhhhhh !

9 . TAKNAK COUPLE ! OhYEAH ! Itu sejak dr kecik agii ;) sbb couple couple kat bangku sekolah ni soo uncool dan tak awesome :) and buat masalah je . Tunggu la dah besar bila dah matured sikit , Insyaallahh

10. Improve my photography skills , and pandai Adobe Photoshop . Andd improve my english also aku boleh speak in spanish :F

11. Kedudukan kelas kena selalu tp 10 :D

12 . Dapat Gold award ! Silverr pun jadi la ! 

13. Kumpul duit beli BlackBerry ( nak BlackBerry aje kau ! ) and action figure Sam Flynn and Jersey Kaka and lens baru and Domo punya backpack dan seterusnyaa bla bla bla bla blaa .....

Okayy , kalau nk tulis semua mmg tkkan pernah habis la , so yeah :D

Oh and lastly , 


14. Keluarga sentiasa bahagia like alwayss :D 


Wooogiiesss ohh lagi lagii :


 Kaka and Garrett , ILOVEYOU ♥ 



Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff