271210 :D


Post di petang hari :) . 

glee versi kanak kanak , cute gila en ? HAHAHHAA . Tak sabarr , Glee S2 dah nak keluar kat TV . Sebelum ni tgk onl je , tu pun boleh tgk berapa minit je and kena tunggu 60min , WHAT THA ? Tgk kat TV lagi senang ek ? :) . Ade lagi satu yang aku tk sbr , Toys R Us dahnk bukak kat Alam , YEAH ! Kat situ mainan dia best best , ToyCity , HARAM ~ . Lagipun Buzz , Tron semua ada kat situ . Kalau korg baca post ni , korg boleh tahu yg aku tgh gilakan Action Figure Sam Flynn , tapi air mataku bagai nak terjatuh bila aku tahu yg act figure Sam Flynn tu , yg betul betul muka dia tu hanya Garrett yg ada , PERKH ~ . Apa ntah masalahya kalau diorg buat byk byk then jual . Untung kot , mesti ramai org beli , dok tatap muka Sam Flynn or Garrett tu hari hari , HAHAHHA , PFT . Eh jgn keliru ye , Sam Flynn tu Garrett , paham ? Tak paham buat buat paham , susah aku nk terangkan byk kali . 

Jadi esok Kak Dewi ajak aku pergi Singapore , nak pergi Universal Studio , YAY ! Tak sabarrr ! Tapi mak kata pergi 5 hari , WHOAA . Aku nak baik jumaat or sabtu , tknk lama lama , nk get ready utk first day sekolahh . Tapi tgk la nnti mak bincang  . Esok gerak pukul 7.00am , pagi gila en ? HAHAHA , dah macam sekolah dah . dah ah , nk merepek ntah pape kat sini . Stopp

Ehh , korg dah beli baju sekolah ? Aku dah cuma kasut jee , nk beli harini. Kena jugak , nk harap hari lain tak tahuu la . Tp susahh ah pakai kasut kasut kulit segala ni . Nak cari pun susah , GRRR . So , nnti kalau sekolah dah bukak mungkin aku jarang update kot . MUNGKIN :D . And good luck kat semua orang , nnti dah bukak sekolah ambik tempat depan depan ye . 
Okayy , toodles :D

 Garrett Hedlund and Kaka , ILOVEYOU ♥ 

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff