2011 :)

Helllooo 

WHOAA ! Dahhh 2011 dah ! HAHAHAHA . Aku dah form 2 , besarnyaa ! So whatt . Next year form 3 , HAHAHAHA . Well tk updt semalam sbb penat sgt yo ! Ni nak cerita psl semalam lah ni . Well masa pagi pagi sampai petang duduk rumah buat derk . Tetiba mak ajak pergi Sunway , aku pergi siap siap . Mak masa tu masih kat ofis lagi , cuma dia suruh aku siap siap . Dah siap layan -ExtraOrdinary date with Phineas and Ferb- HAHAHHA . Layannn you tahu . Then lepas maghrib gerak la . Last last pergi Mid sbb akak aku kata Sunway jam , lagipun mmg nak makan delicious kat Mid . Sampai sampai kat sana shopping dulu baru pergi delicious . Akak aku kata ada Pavlova , mana aku tk excitedd ! :D . Sbb mmg dah lama nk try menatang ni . Ni diaa

Lighting dia tk cam romantic lak xD 

Ouchhh , rasa dia UMPHH beb ! Kat sanaa semua jenis desserts of my dream ada ! Rasa cam nk ngap semua . Eh tk boleh tak boleh , nnti gemokk ! :P . My mum order brownies . Omaiigod , chocolateyy gila . Bila dah siap masuk Jusco kejap . Jusco kan tutup 11pm . Masuk kat situ , beli ada kotak comel ni . Cam ArtBox , tp tu mak punya . Harga dia RM80+ tp ada 50% dude , terus jadi Rm 30 something . Lagi mak aku ada Jusco card , HAHAHAHA . Tgkk , jimat aww . Aku beli buku Archie . Bila dah siap tu kitorg pergi lawat abg abg aku kat Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur . Act dorg jadi guard shift malam kat situ . Ayah aku tk cukup guard , so dengan baik hatinya ayah aku suruh anak anak dia yg jantan kerja situ . HAHAHHAA . Ayah suruh kena buat jugak ! Atleast okayy la , kalau si Imraan tu kat rumah , kerja dia abiskan duit kat McD , baik kerja en . Gaji dia 40 sehari , tp dorg dpt 20 je , sbb dorg start malam malam . Si Abg and Imraan dpt duit mak ayah sndiri xD . Ehh , tu tetap duit dorg . Tetibe Imraan merengek lapar -.-' . Biarr je dia tu , manjoo sgt . Ayah aku pun dtg sekali nk tgk staff lain . Tp ramai guard guard yg lain tk makan . Ayah aku suruh order pizza tp tutup , order McD 1jam30 baru sampaii , tayahh la . Ayah suruh staff yg lain beli . Eh , mahkamah tu kerass tahu . Pdn muka abg abg aku , bia nmpk hantu , lagi lagi si Imraan tu . Tp sematt dorg pakai uniform , lagipun kawan kawan diorg ada situ , tak ah boring sgt . Ayah aku bangga je company dia jaga mahkamah :P . Dah ah , nk cerita psl abg aku je dh berapa jam . Ada satu part tu abg aku suruh bwk balik dia punya laptop , aku ikut ah kakak tu pergi belakang amik beg abang , pastu nk pergi depan balik kena lalu dalam mahkamah tu . Wooooooo ~ . Seramm dudee . Akhirnya aku selamat gak . Mahkamah tu besar bagai nak gila , kitorg round naik kereta tgk abg aku jg kat mana . Bila dh pukul 12 ada bunga apii ! :D

Cause baby you;re a fireworkkkkk ~
 

Ye , saya yg snap . Okayy la , ni pasal semalam , nk update tp smpai rumah 1am lebih . Teruss tidur . Panjang sgt ke post ni , soryyy :(



 ADIOS :D

Popular posts from this blog

to The One Who Listens ♡

16/17 years old me

Random post on my day, raya and all good stuff